Gona

Back home

Kategori: Allmänt

Wooww..är helt proppmätt!! Ätit ihjäl mig ris med räkor och mammas egengjorda sås till det. Helt gudomligt.
Känns underbart att vara tillbaka..speciellt med tanke på att det var freeeezing imorse i Kosovo när jag åkte och när jag kom hit såg jag folk gå i T-shirt och det var häärlig sol. Jag och mamma tog en shoppingrunda på stan. Fick med mig massa snygga grejor hem. Dessutom hade hon köpt fina grejer till mig medans jag vart borta. Så söt hon är min mamush =)
Tog ett låångt varmt bad också, så härligt att kunna bada hur länge som helst utan att varmvattnet tar slut haha..
Hur mycket man än badar och duschar i Kosovo känner man sig genast smutsig igen när man går ut av all damm som finns ute..Weird.
Hur som helst nu ska jag bara fortsätta umgås med familjen =)) På tisdag kommer även min käära storebror hit, sooom jag saknat honom!! Ska bli sååå sjukt roligtttt :D

Ha en skön lördagskväll peeps! Pusss




Jag och broshan under våra väldigt unga dar :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: