Gona

You da one

Kategori: Allmänt

Heeyy yooooo wazzupp!?
Forsokte faktist blogga haromdaaan men precis nar jag var klar med mitt glada inlagg so dog elen och darmed internet. Do gav jag upp! Men nu ger jag bloggandet ett till forsok =)
Dagarna har bestott av massa skratt och roligheter, drog till Prishtina haromdan och sov over hos min kusin. Vi hade sjukt kul och skrattade en massor. Det blir tillbaks dit igen imon eller nott. Men generellt trivs jag battre har i Ferizaj just nu nar det ar typ vinter eftersom jag har det gott och varmt har hos mina helskona cousinsss. Liksom ett besok till affaren for att handla mat blir ett aventyr i sig fyllt med massa flum och skrattattacker haha.
Anywaysss, potal om nogonting heelt annat so har jag numera tvo medborgarskap. Ett svensk do soklart men aven skaffat ett albanskt nu! Och lar ja val skaffa ett schweizist snart ockso. Pretty coool o ha 3 medborgarskap. The world is mine, typ. Eller inte, haha.
Nuu blir det fika och sedan kanske vi bilar ivag nonstans, for se vart dagen tar oss! Vi horssss, pusss!!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Gud vad fin hy du har. Tips mot finnar?

    Vad använder du för produkter,smink, hudkärm, foundation, mascara osv?

    Hoppas verkligen du kan svara.

    Ha det så bra :)

    2011-11-26 | 19:05:03
  • gime säger:

    Vad vacker du är! =)

    2011-12-29 | 01:39:31
    Bloggadress: http://gimeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: