Gona

Versace

Kategori: Mode

Hey!!
Hope u all doin gööd! Själv mår jag braaa! Sitter och diggar till 90 tals musik. Finns det någonting bättreee!? Ingenting slår 90's musiiiic.
Idag har jag ringt runt och fixat med lite ärenden sen stack jag ut på shoppingrunda med mamsen. Alltså faan va mycket man shoppar när man är ledig varje dag haha galet. Men..jag klagar inte!
Imon fortsätter jakten, behöver ett par varma pyjamas och gosiga tofflor, har nämligen tänkt att dra en sväng till Kosovo och där är kvällarna kaalla nu kan jag tänka mig.
Här i Geneve är vädret awesome iallafall. Såg några stycken i kjol idag!! Och det är november!!! Underbart. Jag älskar dessutom att det såå sällan regnar här, solen däremot är alltid framme! Fan va jag inte saknar Sverige..hehe..
Huuursomhelst nu blir det film, ska sitta och dreggla lite över min drömman Mr. Franco hihi =) Puss
Loove this style!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: