Gona

Svar po tal

Kategori: Allmänt

Hey!
Fick en kommentar av Anna som tyckte att jag hade fin hy, so hon undrade om jag har nogra tips mot finnar och so undra hon vad jag anvander for produkter, smink, hudkram, foundation, mascara osv.
So jag tankte att jag skulle ta o svara med ett inlagg.
Forst och framst, thank you very much hihi =) och sen har jag tyvarr inte direkt nogra tips mot finnar men mitt allra basta skonhetstips ar att ALLTID tvatta av sminket. Vad som an hander eller vilket tillstond du an ar i, glom for sjutton inte att tvatta av dig sminket!!!
Och vatten vatten vatteeeen!
Sen so smink, jag anvander ID mineral sminket, ja hatar flytande foundation, tycker att det kanns som en jakla mask. Obehagligt och ratt fult ockso. Men daremot har jag ett slags puder fron Covergirl som jag kopte i staterna som ar bra till nar huden blir sodar blank ibland.
Jag anvander Isadora's Flashy Curl mascara. Det ar min favorit!! Aven eyelinern jag anvander ar fron Isodora. It's the best!
Nar det kommer till produkter och hudkramer so har jag testa det mesta. Allt fron svindyra produkter till billiga. Men helt arligt har jag inte fastnat for nogot speciellt. Jag har liksom mina perioder med produkter, dom flesta produkter funkar ratt bra for mig men jag byter ando marke typ varje gong det tar slut, froga mig inte varfor haha..Just nu anvander jag iallafall nogra produkter jag kopte i USA. Kan ta kort o visa non dag. Hudkram anvander jag sallan nu for tiden (forut gjorde jag ALLTID det), men nar jag val gor det tar jag bara nonting jag hittar hemma. Och so anvander jag forresten en son dar "eye-roller" for under ogonen, den ar av market Clinique.
Bare Escentuals Id Minerals Get Started Face Kit Dark (Bare Escentuals Beauty)

Kommentarer

  • mire säger:

    hej! asså vart bort du? läser inlägg att du är i ks o ibland i Usa, fattar inget haha :P är en ny läsare... kram

    2011-11-30 | 13:25:48
  • GONA säger:

    SV Mire: Hey! Va roligt med en ny lasare, valkommen =)

    Haha jag bor i Schweiz, men jag flyttade till USA for nogra monader sen for att jag skulle plugga men jag trivdes inte so jag otervande. Just nu ar jag i Kosovo po semester bara =) Kramar!

    2011-11-30 | 17:35:19
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: