Gona

Zzzz..

Kategori: Allmänt

Zombie says hiiii!
Jag känner mig påriktigt halvt död haha..Väcktes kl 12 idag efter endast två(!!) timmars sömn. Vi skulle iväg för inrednings-shopping. Åkte runt till fleeera olika butiker, höll på att svimma ett flertal gånger haha men tur att mina föräldrar är så roliga så jag får mig flera goa skratt med dom, då blir det liksom värt det.
Anyways bortsett från tröttheten så är jag riktigt glaaad idag! Planerar in en kul grej o gö i sommar och självklart börjar jag tagga redan nu haha..geek.
Nu har jag ingenting vettigt mer att skriva om tyvärr så det blir att dega här i sängen till film!
Säg gärna till om det är någonting speciellt ni vill läsa om för jag har bigtime bloggtorka over here haha..
Pössss!
Haha retard-pic på mig o sis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: