Gona

Sundaaay

Kategori: Allmänt

Heeeey från sömntutan höhö =)
Väcktes imorse bara för att byta sovrum o sen vakna jag i mina föräldrars rum vid 3 och såg massa tjocka sängmadrasser framför mig som jag höll på sträcka benen på för att komma över HAHA broshan kommer in o ser mig i ett desperat försök att klättra över ropandes "aaj auuu auuchhhhh" hahaha härligt start på dagen liksom..
Idag har det alltså målats här hos oss, fick också lov att hjälpta till hihi, jag älskar att måla och bygga o sånt där.
Imon ska vi iväg och välja ut allt nytt till rummet och slänga bort allt det gamla. Finally!
Annars har dagen bestått av skratt, målarfärg-krig, varm choklá och ett låångt roligt samtal med broshan. Saknar geeken, känns som det var en evigheeet sen han var här ju =( Syrran också för den delen.
Hur som helst nu fortsätter kvällen med kebab, bullbak och film!! Ha en skööön Söndagskväll!
Pösss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: