Gona

Packing

Kategori: Allmänt

Hey! Yes, jag orkade till slut ta mig ut ur hemmet hehe..Stack till H&M och köpte en gosig tröja sen gick jag förbi Starbucks och tog mig en varm chokla. Eftersom jag inte kommer kunna dricka GOD varm choklad på ett tag nu så passade jag på att göra det ikväll. Tog en omväg hem för att kunna ta en långpromenad med musik, frisk luft och varm choklá. Underbart. Sen satte jag mig på en bänk vid den lilla parken, där jag vanligtvis alltid brukar sitta med mina syskon. Lyssnade på klassisk musik och bara hade en go stund för mig själv där. Ibland behöver man det..Eller jag är iallafall en sån person som verkligen behöver min ensamtid, får panik om jag inte får vara för mig själv ibland. Det förklarar väl varför min familj alltid kallat mig för ensamvarg :p Hur som helst, när jag kom hem blev det middag, ett varmt bad o fixa och trixa med håret. Nu håller jag på och packar för fullt här, tänkte nämligen dra iväg till Kosovo imorgon =) Har hört att det är iskallt där borta, blööhh det ser man verkligen inte fram emot, men jag har köpt massa fina varma plagg så jag ska nog klara mig hehe.. Men annars ska det bli sköj, har saknat mina kusiner så mycket, ska bli skönt att få åka dit o mobbas med dom igen haha (= Anyways, time for me to continue packing...Vi hörs! Pössss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: