Gona

In Kosova

Kategori: Allmänt

Heyy you guys! Hoppas allting ar bra med er. Med mig ar det bara braa forutom att jag har lite ont i magen. Period on it's way =( Anyways, annars har jag det strolande. Speciellt nar jag for krama och pussa ihjal min Aurrel. Han blir so glad varje gong han ser mig, ropar mitt namn, springer mot mig med varldens leende och klamrar sig fast runt mig och pussas. Ohhh mitt hjarta smalter varje gong. Beba jemmm =) Annars ar det ganska freezing har, so jag gor runt med min vita palsjacka och numera ar jag rysk. Jag hor ryska ord hela tiden och min tete har till och med lart mig lite ryska so jag kan bara upp min vita pals lol.. Och so har jag, tack vare mina nya amerikanska buddies, fott anvanda det engelska sproket mer an nogonsin den senaste tiden haha..Alskar det. Det sproket jag kan uttrycka mig allra bast po ar definitivt engelska. Hur som helst, nu tankte jag ta en varm dusch, dra po mig mina goa pyjamas och mystofflor och ata en gooooo middag sen blir det massa filmer som jag kopte tidigare idag. Myssskvall (= Det fortjanar vi efter ett hort pass po gymmet med min kusin haha..Vi tvo ar ju bara for roliga nar vi tranar..Possssssss Och soooooo gor det fortarande inte att ladda upp bilder po denna skitplattform..Great.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: