Gona

Day 4: Seven things that cross you mind a lot.

Kategori: Allmänt

Äh innan jag sticker iväg och tittar på film så hinner jag med ett inlägg till =) Fortsätter på min lista som jag började med för typ öh ett år sen..haha but hey better late than never.
1. "Jag undrar hur min framtida pojkvän kommer se ut/vara.." (Detta funderar jag ganska ofta på då mina killkompisar alltid kommer med sina teorier om att jag kommer vara mannen i förhållandet HAHA)
2. "Vart kommer jag bo när jag bildar familj och allt sånt där??"
3. "Undrar vad som händer efter att vi dör?"
4. "Vad finns efter mormors mormors mormors osv osv (lr farfar)?" (Det här har jag fan undrat i hela mitt liv haha)
5. "Livet är kort, varför väljer vissa människor att slösa det på så onödiga grejer??"
6. "Jag måste göra någonting roligt NU!!"
7. "Vad skulle jag gjort om jag vann ehm typ 100 miljader?" (Haha den tanken tänker jag nog oftast!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: