Gona

Breaking Dawn part 1

Kategori: Allmänt

Heello peeps! Hope u doin gööd. I am. But I'm sooo freakin lazy, jag måste bort till H&M, som ligger typ 5 min bort, för att köpa en hoodie men jag oooorkar seriöst inte klä på mig o dra ut..blööhh..men jag måååste ju vafan...well well det löser sig nog till slut hehe.. Anywaaysss, kollade ju på Twilight-filmen igår åhhoo, någonting jag vekligen älskar med dessa filmer är att dom blir bara bättre o bättre!! Längtar ihjäääl mig till nästa nu!!!! Men nu kan jag iallafall läsa fjärde boken. Jag gjorde misstagen att läsa tvåan innan filmen kom ut och det va fett boring för jag visste exakt vad som kommer hända så sen dess läser jag alltid böckerna efter jag sett filmen. Och man bara MÅSTE läsa böckerna, 100 gånger bättre än filmerna!! Ps. Var det bara jag som fastnade rejält för Bellas drop dead gorgeous klänning??? Loved it, fick mig o tänka på min syster för jag är ganska säker på att hon också kommer gilla den som fan =) Neepp nu MÅSTE jag komma iväg här, talk to you laaater, pusssss!! Öhm vart har knappen för att ladda upp bilder försvunnit? :S weird...aaaja får väl bli ett bildlöst inlägg då I guess..

Kommentarer

  • Alba säger:

    Du känner mig så väl. Jag ääälskade klänningen:D

    2011-11-22 | 01:33:16

Kommentera inlägget här: