Gona

Hänger hos syrran

Kategori: Allmänt

Hey!
Sitter här o uppdaterar från syrrans place.
Igår stack jag aldrig till Karnevalen, pallaade verkligen inte dra dit i det hemska vädret fan.
Skulle ha gått och kollat matchen med boysen men laat som jag är så pallade jag inte med det heller haha så jag stack till syrran istället. Hade saknat henne för mycket så en fotbollsmatch kändes oviktig :p Vi var uppe hur länge som helst och tjöta o hade skoj som vanligt.
Idag promenerade vi längst Majorna och var på den stora årliga loppisen. Sen gick vi o åt ute på en restaurang. Fyndade jäääättefina grejer idag, är riktigt nöjd. Köpte en fin blommig långklänning, en tjock myströja och en skiitsnygg vit kort pälsjacka. Ska försöka ta kort alldeles strax o visa!
Nu ska jag bara fortsätta chilla här med syrran, sover här ikväll o imon blir det jobb o sen e ja nog lediiiig ett tag!! =)
Hörs sen! Pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: