Gona

Fake ass bitchessss uuhhuuu hahaha

Kategori: Allmänt

Vissa människor är helt otroliga alltså. Shit.
Jag har sagt innan att jag ska ta avstånd från "vänner" som inte är bra för mig men aldrig riktigt kunna göra det, helt enkelt för att jag är för snäll, för förlåtande.
Jag fattar inte att jag kunde med o ha vänner som endast kom till mig när dom mådde dåligt o snackade skit om alla andra sina vänner o några dagar efter finns inte jag längre o dom är bästisar med sina "såå falska vänner" igen. Haha det är så sorgligt hur äckliga människor kan vara.
Nu har jag tagit avstånd från alla onödiga "vänner" jag haft i mitt liv. Folk som jag möjligtvis trodde att jag älskade men så kommer den där kniven i ryggen när man minst anar. Bitchezzz.
Jag gillar inte tjejer, dom snackar bara en massa goojjjjjjjjja. Ja, jag tänker inte sitta här o säga att ja aldrig snackar skit, det gör jag, jag har snackat skit om alla era falska ansikten, det har jag, men ni vet också va ja känner för er så I don't really give a shit. Det fula är när man leker bästis med någon o snackar skit bakom dens rygg. Jag har vart med om sånna och jag insåg sent att snackar dom skit med mig om dom så e det klart som fan att dom snackar skit om mig med dom. Logiskt tänkade.
Men jag har alltid gjort felet o vart för snäll som sagt, alltid ställt upp, även fast jag ibland känt mig uttnyttjad. För att det är vad man förväntar sig av en vän. Och antingen är jag din vän o agerar som det eller så kallar jag mig inte för din vän helt enkelt.
Det är bara så roligt o se, det är så många sånnahär, som snackar skit med mig om andra men på Facebook älskar dom varan mest i världen. Jag förstår bara inte hur man inte kan tycka att det är pinsamt? Det kommer nog alltid förbli ett dillemma för mig.
Därför håller jag mig till killkompisar istället. Så mycket roligare!! Så mycket mindre skitsnack och falskhet, så mycket mer skratt och äventyr. Jag gillar inte längre o sitta på ett café i 5 timmar med tjejkompisar o snacka skit, jag tycker inte det är intressant, det är inte givande på nått sätt för mig, jag tycker bara det är fett tråkigt.
Så ja..det är väl tur att dom väldigt få tjejkompisar jag har är som killar haha...
Hursomhelst, som den bitterfitta jag är idag så behövde jag bara få ur mig en massa tjöt i skrift...Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: