Gona

Bio

Kategori: Allmänt

Heey!
Hoppas allting är bra med er! Med mig är det gött. Är trött o har ont i ryggen bara..
Igår blev det ingen uppdatering för jag typ skyndade mig i säng.
Var helt slut fan, jobbade och tränade ganska länge me syrran efteråt. Som tur var började jag också ganska sent, va ju hos läkarn o sen blev det Egg&Milk med syrran (mums va goa bagels dom haaar).
Idag har jag jobbat sen 8..gick upp kl 6 haha fyfan vem kunde tro att jag ens var kapabel till det??
Efter det blev det hursomhelst träning och så har jag lagat mumsig spaghetti med köttfärssås, riktigt lyckat, fastän det var första gången! wihoo =)
Nu bodde jag egentligen lägga mig snart men mina vänner vill dra med mig på bio och inte tackar man nej till det. Kommer vara som en zombie på jobbet imon men ähhh det är ju trots allt fredag imon =)
Det blir Hang Over 2!! Ska bli riktigt kul o se den faktist, men ni får ha det fint mina vänner! Pussss på er
Grym låt

Kommentarer

  • Mire säger:

    Hej Gona (Miranda Kerr)!

    Vet du om det finns Ray ban solglasögon

    i Kosovo? - Vart och vad kostar dom?

    Maila mig gärna: [email protected]



    Kram

    2011-05-27 | 17:24:37
    Bloggadress: http://mires.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: