Gona

Old pictures...again =)

Kategori: Allmänt

Oh myyyy hahaha vilka roliga bilder ja har hittat! Upptäckte ett konto jag hade med massa gamla bilder. Fick mig ett gott skratt. Måste erkänna att jag saknar mitt blonda hår när jag ser vissa bilder...buhu..
Häär får ni iallafall..
Jag & Itman när vi o resten av tjejerna stack till Kåsjön
Hahaha älskar den här bilden. Mamma, Itman och lillebror skulle härma min legendariska pose men dom lyckades bara brista i skratt..lr Arber lyckades iaf haha..
Haha fyfan vilken min..
Mirna, Nina och Jag på äventyr med en Cadillac Escalade, faaan vilken adrenalinkick jag fick när vi åkte i den med Bek, jag minns det som igår.
Haha jag och Petros
Här var vi på ett House-party hela goa gänget. Vi hade sjukt kul.
Hahahaaaaaa shit, Shabbu, jag och Nina. Jag tror vi slog rekord i o ta kort på oss själva den här kvällen, jag och Nina. När exakt samma tjej fyllde år ett år efter gjorde vi samma sak igen. Vi tyckte vi var snyggast i världen typ haha.
Haha woow, jag och mina gamla albanska vänner. Blerina, Belina och Liridona. Och så en av deras bror och kompisar. Vi hade riktigt skoj på den tiden. Mina första albanska vänner typ haha..
Jag för ett foto-projekt Nina hade..
Haha ååhh så kul vi hade den här kvällen. Alla tjejerna var samlade hos Shabbu och kollade på match, kvällen slutade med att vi alla låg i en böghög i hennes rum och tog massa sjuka kort.
Mirna, Nina och jag
HAHA innan vår dansuppvisning. Sanet, jag, Shabbu, Mirna och Itman
Amir och jag lirar boll..Shit, tänk att jag känt honom i 8 år nu haha and we're still best friends =)
Vi hade avslutning i skolan o jag, Mirna och Shabbu (om ja inte minns helt fel) bestämde oss för o gå o bada, även fast det inte var såååå varmt. Det innebar såklart att vi hade heeela Lundby för oss själva haha..
Sommarkvällarna då vi syskonen och Valdet gick ut o spela basket, så skoj vi hade shit haha..
HAHA wtf äär det där för min? Ser ut som ja ska skita..
HAAAHAHA ja dör, jag och Itman på äventyr. Åh va ja saknar våra gamla HELT SJUKA tider när jag ser dessa bilder..
Här leker jag söt hos Mirna haha..
WööÖöw, får ångest när ja tänker på den här kvällen haha. Vi var ute i Genéve o var på feeetaste stället, men jag kunde inte njuta för mitt ansikte var heeeeelt BRÄNT och mina skor för små..haha jobbigt läge.
uuuu åkte till Kosovo o då dök patrioten i mig upp HAHA..
Här gjorde vi nått på nåns födelsedag men jag kan inte minnas riktigt vad...hehe
Oh my, sjukt gammal bild. Här var jag på en födelsedagsfest..
Syrran, Behare och jag på Slottskogen. Så roligt vi hade vaarje gång vi samlades..våra resor o allting, shit vilka minnen!!
Itman, Mirna och jag, har för mig att vi var o titta på Kortegen här..
Shabbus födelsedag, vi var och discobowlade..
Sanets födelsedag, Itman, jag och Mary. Vi testade Laserdome för första gången, kul som fan haha.
Jag kom tillbaka från semestern och nånting hittade vi på här hela gänget, men jag minns inte riktigt vad vi gjorde..
Här ligger Rim (I guess..) Rebecca, Jag, Shabbu, Sanet och Mary och degar utanför skolan =)
Nu ska jag läsa tjejtidning och försöka decka. Är depp eftersom jag inte kunde följa med mina vänner på bio ikväll pga jobb imon, behöver ju få min sömn annars lär jag döö imon haha..anyways, Godnatt på er!! Pussspuss

Kommentarer

  • Nikki säger:

    Du passar jättebra i blondt hår! Färgade du det själv hemma eller?

    2011-05-23 | 01:06:04
  • Liraa säger:

    Finaste Albanen... Bukuroosheee ;)

    2011-05-23 | 12:12:47
  • Mire säger:

    Fan vad du är lik.. vad heter hon nu igen..

    Juste je, Miranda Kerr! ♥ Du är riktigt lik

    henne, skit snygg! Btw, gillar din stil!



    2011-05-23 | 20:51:34
    Bloggadress: http://mires.webblogg.se/
  • GONA säger:

    SV Nikki: Taack så mycket! Jag hade blont ganska länge så det var olika, ibland hos frisören o ibland hemma, men dom två gånger jag fick från brunett till helblond så gjorde jag det hos friösren =)



    SV Liraa: Åh va söt du är, flm shuum shuum!!

    2011-05-23 | 22:25:11
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: