Gona

Plugg.......

Kategori: Allmänt

Helloo from the plugghäst over here.....not hahah..
Naaj men jag har suttit sen imorse här och försökt förbereda mig inför the big tests på Måndag...åh är helt nervöös, speciellt efter att jag fick reda på att jag är den första som ska göra dom här proven (det är en ny grej dom infört detta året)..Undra om det innebär att jag kommer sitta där inne själv o göra det? Haha vafan...
Jag ska iallafall göra proven i Malmö Borgarskola som ligger i Regementsgatan..Någon där ute som vet om det är svårt att hitta dit? (med bil) och om skolan är stor? Känner att ja kommer gå vilse då jag inte ens vet vilken sal jag ska va i..huur ska det här gå alltså haha..
Jaja det löser sig säkert, har iallafall bokat min biljett till Helsingborg imorgon, syrran och hennes bf är redan där så jag åker till dom och så åker vi allihop tillsammans till Malmö nästa dag. Ska bli så skönt när jag är färdig med dom här jäkla proven, att bara få pusta uuuut!
Nu ska jag iallafall fortsätta här sen blir det att dra förbi gymmet lite också, perfekt väder för det.
Men vi hööres senare, pusspuss!
.
Detta är va ja sysslat med då..
..och såklart lite SMC-fix också hihi (karta över min framtida skola!)

Kommentarer

  • ludee säger:

    haha jag tycker synd om dig som måste plugga ..haha:Djag har läst den där boken, Alice, asså omg du kmr tjuuuta !! den är så jäkla braa:D hihi pusss:D

    2011-05-14 | 19:02:55
  • nikki från malmö säger:

    hade varit roligt att få träffa dig här i malmö :D va pluggar du föresten till :) /nikki

    2011-05-14 | 22:16:56
  • GONA säger:

    SV Ludee: Haha tacktack, det värmer att nån mer än ja själv tycker synd om mig haha :p

    Jaa, ja har läst nästan hälften o den verkar asbraaa, älskar sånna böcker!! Puss på dig ludusheee haha



    SV Nikki från Malmö:

    Ja fan det hade det! Vet dock inte än hur länge jag blir kvar i Malmö..får kolla det!

    Jag har inte börjat plugga än (det här provet ja ska gö är egentligen ba för o kolla vilka grupper av eng & matte man hamnar i sen) men jag Ska plugga Fashion Merchandising i L.A nu till hösten =)) puss!

    2011-05-14 | 22:27:55
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: