Gona

12May

Kategori: Allmänt

Hey you guys!
Hoppas allting är bra med er! Med mig är allt toppen :) Är sjukt trött bara..
Igår började jag dagen med Poweryoga och promenad, efter det tog jag ett långt varmt bad här hemma och höll på massera mig själv i typ en halvtimme med babyolja haha, allt i försök att lindra den hemska träningsvärken, och det hjälpte faktist! Kändes mycket bättre och idag har jag bara en sån är skön träningsvärk kvar!
Efter det tog jag mitt pick o pack o stack över till syrran, vi tjötate och drack drinkar. Alltid lika kul. Deckade till nån film (som vanliiiiiiigt, minns inte sist jag höll mig vaken genom en hel film!!).
Sen imorse träffade jag en PT och tränade. Efteråt simmade jag en stund och sen hade ja hela jaccuzin för mig själv, haha ja kände mig som ett barn! Asskööönt.
Nu sitter jag här o degar bara, ska strax upp och laga lite middag. Sen ska jag tydligen hitta på något med vännerna! Behöver lite av deras energi ikväll känner :p
Ha det fint! PUSS
Love this song

Kommentarer


Kommentera inlägget här: