Gona

=)

Kategori: Allmänt

Wow! Vilken lång dag..Har bara legat på balkongen heeela dan. Ena stunden låg jag och bara stekte till hög musik och andra satte jag mig upp, la på skön lugn musik och läste helt koncentrerat. Så varierade jag mig haha..
Sen målade jag naglarna o satt och surfa bara..tills jag tröttnade på att bara slappa och bestämde mig för att äntligen besegra det berg av disk som hade skapats i mitt kök. Shit va skönt o ha det fint o städat här hemma!!
Efter det blev det en lång dusch (desperat försök till o lindra den heeeeemska träningsvärken) och middag framför TVn..måste ändå säga att det var soft med en sån där dag där jag bara kunde lägga ifrån mig mobilen o bara S.O.F.T.A hahahaah nu tänker alla som känner mig "ööhh du softar varje dag?" men det var skillnad, idag fick jag tid o täääääänka väldigt väldigt mycket..hehe :P
Nu ska jag hitta på nånting med mina vänner, ha det fint! Pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: