Gona

Studentklänningar

Kategori: Allmänt

Heyyy! Fan va sämst jag är på att blogga. Wow haha..
Hur som helst så har helgen bara tillbringast med mina vänner och så hann jag träffa syrran en snabbis också.
Annars finns det inte så mycket annat o blogga om så jag tänkte tipsa om lite stundentklänningar som min kära läsare Mia ville att jag skulle göra =)
Långklänning kan man lätt ha på studenten! Men jag hittade inte heller så många snygga tyvärr =(
Men här kommer iallafall några klänningar jag tyckte va fina..
Nelly
Denna skulle jag dock ha klippt av tyllen lite på, så den inte syns. Gillar inte klänningar där tyllen syns, ush.
Den här ser superkort ut haha men den är snygg annars och jag antar att det finns de där ute som gillar korta klänningar!
Vet inte riktigt om vad jag tycker om matrialet på denna men det kan funka, den är ju så söt.
Asos
Sååå, mer orkar jag inte leta runt haha har lite andra grejer som jag MÅSTE kika på nu hihi =) Hoppas ni gillade inlägget!
Pusspuss

Kommentarer

  • Mia säger:

    Tack så mycket Gona att du tog din tid för att leta för mig!! Himla snällt. Vart jobbar du någonstans? Saknar ju dina inlägg! Kram på min favorit bloggerska. Du är jätte snygg i blont hår med!!!!

    2011-05-22 | 23:25:49
  • GONA säger:

    SV: Äh Mia, det är det minsta ja kunde göra efter alla gånger du satt ett stort leénde på mina läppar =)

    Jag jobbar på IDC, en av Volvos underleverantörer..så det är myycket jobb, därför det blir så dålig uppdatering =( but I'm tryin! Kram på dig min favoritläsare hihi, o tack så myckett!! <3

    2011-05-23 | 22:23:26
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: