Gona

Saturday

Kategori: Allmänt

Goodmorning!
Hoppas ni har sovit gött, det har jag, verkligen. Aldrig sovit så tidigt som igår på en fredagskväll haha..och vaknade kl 10!! That's worth some applause ladies and gentlemen!
Förresten, vet ni va jag älskar? Hahahaaaa när mina blogginlägg gör folk upprörda, det är så himla kul för då har jag dom exakt vart jag vill. Jag skriver ju vissa grejer för en anledning, dummies. Men mer förväntar man ju sig inte av folk me såpass lite hjärnceller ändå! Huhu =) Men till o med hjärndöda bodde fatta att, gillar man inte vad man läser, så läser man inte bara! It's actually that easy ;)
Nä nu slösar vi inte mer tid på det! Nu ska jag städa lite till (hann inte färdigt igår) sen blir det dusch och så ska vi nog ta oss ner till Karnevalen i Hammarkullen o käka.
Ha en fin dag allihoppa, lovers AND haters =) pusspuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: