Gona

Monday

Kategori: Allmänt

Hey!
Jag är hemma!!
Provet gick jättebra!! Åh så skönt, ja hade verkligen underskattat mina matte-skills, när jag väl satt där o såg allt framför mig så kom det upp i huvudet igen..så skööööööönt! Engelska-delen var riktigt lätt så det var också skönt som fan.
Har inte haft tid o uppdatera då jag vart upptagen med och sitta ute på cafe, äta middag, spela kort o allt sån där kul. Stannade inte alls länge i Malmö idag utan åkte till Helsingborg direkt och satte oss o åt gooooaste pastan med kycklingsspett...mmmmm..Sen åkte vi hem!
Och nu sitter vi här hos mig. Vi har lagat middag och sitter o tjötar nu. Måste försöka komma isäng tidigt ändå, då ja ska upp halv 7 och jobba imon. Ja, ni såg rätt..hahaha..wish me luck!
Hörs imon, ska försöka hinna lägga upp lite studentklänningar då också, pussspuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: