Gona

Mami

Kategori: Allmänt

Dagen till ära så är det klart att man får tillänga ett blogginlägg till världens bästa mami.
Jag vet att ingen läser min blogg lika regelbundet som henne också haha så Grattis återigen Mamush!
Du är allt ett barn kan önska sig, du är vår förebild och jag hoppas att jag en vacker dag växer upp och blir en sådan stark, intelligent och karaktärsfull kvinna som du.
Tack för alla goda råd du gett mig genom livet, o ja jag vet att dom alltid visar sig va rätt haha..
Du är den bästa kvinnan i världen mami, vill inte ens försöka börja förklara min kärlek för dig då det är helt omöjligt. Önskar bara att jag hade haft dig nära idag så jag kunde pussa o krama dig, men snart så!
Kommer alltid uppskatta allt du gjort för oss barnen!
Kurr mos harro qe t'du mashumti n'bot edhe ti je bosiii (hahaha minns duu?)..Love you mamaaah!!
PUSSSSSSS
Shum bre je e bukur, shyqyr per neve hahaha :-*

Kommentarer

  • fanis säger:

    goooooooona din mamma är så vacker !!!!!!!!!!!! sjuukt hur vacker hon är! :D puss

    2011-05-30 | 01:38:36
  • GONA säger:

    SV Fanis: Visst ääär hon!! Hihi tack så mycket söt!! pussspuss

    2011-06-05 | 12:53:25
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Mamushi säger:

    Valla bre Marigon du är så grym, kuku va ska jag ta mig till när du åker till usa? Jag får följa med dig hahaha. Jag är världens lyckligaste mamma som har er som barn men nu handlar det om dig och det är dig vi pratar om, jag är så stolt över dig, att du är så stark och du är ingen fjäskis som dom flesta tjejer. Du låter ingen trampa på dig och du är så smart, det är därför jag alltid kan lita på dig och kan släppa iväg dig på resor och annat även fast du vet hur orolig jag är. Strunta i alla falska tjejer som påstår sig vara vänner, dom är bara avundsjuka för att dom vill vara som dig, men dom har ingen chans. Jag älskar dig mest i världen min fina dotter.

    2011-06-11 | 13:25:32

Kommentera inlägget här: