Gona

Lalalalaa

Kategori: Allmänt

HEEEEEEEELLLLLLLLLOOOOOO *zombieröst*
Hööhöhöh jaaaaaa, jag är på mitt barnsliga humör idag ((((=
Idag har jag fått mycket gjort! Vart på möte och så har jag skickat en maazzza mail och ringt cirkus 1000 samtal. Stolt tjaj!!
Insåg dessutom att det blir en liten tripp ner till Malmö den här månaden! För vaaaad? För att göra...wait for it.......PROV!!!! Blööööhhhhh =( Haha ska göra ett matte och ett engelska-prov. Engelska provet är jag inte ett dugg nervös inför men MATTE!? Ohohohoo jag som i princip bara läst Matte A!! Och har dessutom nog inte löst ett enda mattetal sen tjaa..typ, ETT ÅR! Hur ska det här gååå?...
Ajaa what to do! Kan inte hänga läpp för det likzöööm. Ska packa väskan o sticka iväg o träna med syrran alldeles snart!
Sen verkar det som jag ska på bio med vännerna ikväll. Saman ringde innan hahaha han hade gjort en A plan, en B plan och tillochmed en C plan för vad vi ska göra ikväll hahaha snacka om att verkligen vilja ta vara på kvällen! Det gillar jag =)
Vi får höras lite senare peeps, ja har dessutom svarat på era kommentarer nu! Pössspöss
Favoriiiiiit!! hahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: