Gona

Jobb jobb jobb

Kategori: Allmänt

Hey you guys!
Det har vart jävligt dålig uppdatering och det kommer det fortsätta vara fram till helgen tyvärr. Jobbar för fullt. Jobbade i 12 timmar igår, hann bara duscha o käka när ja kom hem o sen var det läggdax.
Idag har jag jobbat i 10 timmar och efter det blev det 1½ timmes träning, hem o käka o duscha o nu sitter jag o snackar me broshan lite bara sen blir det läggdax.
Jag trivs förresten jättebra! Skönt folk, lätt jobb och alltid min favoritmusik på maxvolym. Ja gillar jobb där man slipper sätta på sig ett falsk leénde och vara övertrevlig mot kunder hela dagarna långa. Inte riktigt min grej det där haha.
Hursomhelst, uppdatering och svar på kommentarer får det bli till helgen som sagt. Efter att jag hunnit träffa mina vänner som ja inte hunnit träffa sen i lördags(!!!) wow rekord haha.
Men ha det fint tills dess peeps! PUSSS på er =)
Favoriiit

Kommentarer


Kommentera inlägget här: