Gona

Fuck you Math...

Kategori: Allmänt

Oh my goood FAAAN VA JA HATAR MATTE!! Jag hade fan glömt hur mycket ja hatar det..jävla skit!
Jag har alltid gillat Matte förut, just för att ja alltid vart bra på det haha men sen Matte B började i tvåan med världens sämsta lärare så har jag hatat Matte..och att jag inte pluggat Matte på cirka tre år och därav glömt av Matte A också gör ju inte saken bättre direkt...faaaan alltså, nu är jag riktigt nervös. Det känns som att jag inte kommer kunna lösa ett enda tal imon =(
Meeeeenmen finns inte så mycket att göra åt förutom att fortsätta sitta här o försöka få in allt i skallen.
Jag åker runt halv 5 idag, skulle ha åkt senare på kvällen för o hinna se Amirs bal ikväll o sådär men det fanns inget senare så jag får skippa det helt ist.
Vi höres senare, pösssspösss sålänge!
PS. My dear fan (haha känns alltid lika roligt o skriva det) jag tycker du ska ha den första klänningen!! Båda var snygga men den första var helt klart snyggare (den vita då alltså) ååh önska jag tog studenten igen, då skulle ja haft exakt en sån, såååå dööösnygg! You lucky bastard haha pussss <3




Kommentarer

  • Anonym säger:

    tack käre gonis :D skitsnygg i ditt naturliga håår =) massa kramaaaaar <3

    2011-05-15 | 16:14:31
  • GONA säger:

    SV: Det var inget käre fanis hihi =) Taaack så mycket, va gullig du är! Puss&Kraaam <3

    2011-05-22 | 14:49:10
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: