Gona

Bad day - good song

Kategori: Allmänt

Hey you guys!
Först o främst vill ja säga att Hang Over 2 va riktigt rolig, inte riktigt lika rolig som 1an men ändå kul!
Sen så är jag HELT DÖD. Har haft en riktigt sketen dag alltså, allt har liksom bara gått snett, fick bla veta att från och med Måndag så börjar vi halv 8 (vet ni va fuckkk det innebär för mig?? JO att jag måste börja vakna 5 o fucking 30, that's just sick man..), det enda bra med den här dan är att jag fick reda på att Itman också kom in i SMC!!! Det glädjer mig som fan.
Hursomhelst har jag läängtat efter den här fredan för o kunna städa heela hemmet, det är helt kaos, en veckas disk bara ligger o väntar på mig o hela vardagsrummet e fullt av massa papper o tidningar, mitt rum ska vi inte ens snacka om..shit, men nu känner jag att det börjar störa mig för mycket, kan inte ens koppla av när jag kommer hem för dt är så stökigt fan! Haha..
Så nu ska jag vila lite o äta en apelsin sen blir det upp o börja stooorstäda..wuhu skitkul på en fredag, haha men det är sånt man får ta när man börjar bli äldre antar jag..Vi hörs senare, får hoppas på att mitt humör vänder o ja blir mitt vanliga glada jag..pussssssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: