Gona

9May

Kategori: Allmänt

Heeyy!
Rappoterar live från min balkong här höhöö..
Inte haft tid o sitta vid datorn eftersom jag vart upptagen med o umgås i sooolen som ni säkert förstår.
Igår startade syrran och jag dagen med Power yoga sen stack vi till Slottskogen igen och bara njööt utav solen. Riktigt skönt alltså! Senare gick vi till henne o laga mat o så kom Valdet hem o vi chillade en massa tills vi vid midnatt bestämde oss för o dra hit till mig o softa i vår mysiga balkong. Sen hann jag decka innan vi ens startade filmen hehe..
Imorse var det hårdträning, var på Kettlebell och vi höll på o dööööö kan ja säga er!!
Sen blev det hem för dusch o käk sen stack jag in till stan o träffa Ari & SamG.
Nu är jag hemma men ska start iväg igen. Killarna skulle iväg för fotboll men nu är dom klara så vi ska hitta på nått skoj =)
Tills dess ska jag fortsätta sitta här på balkongen och lyssna på musik, kedjeröka o läsa böcker på engelska (gäller ju att träna upp engelskan lite inför provet..)
Bjuder på lite ego-pics från idag haha...PUSSSSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: