Gona

Trött tjaj

Kategori: Allmänt

Hey you guys!!
Hoppas ni är glada och pigga idag! Det är dessvärre inte jag hehe..Eller glad är jag ju alltid men faaaan va trött jag är! Fick panik igår när ja skulle lägga mig o såg att klockan var över 5, men så kom ja på att kl egentligen är en timme tidigare ju så då blev det nästan löögnt.
Skulle upp någorlunda tidigt idag för vi skulle få gäster. Blev väckt typ strax innan dom skulle komma och fick hoppa in i duschen på typ 2 min o klä på mig.
Mamma har lagat massa gooooooooa maträtter så nu ska jag iväg och gotta i mig massorr..mmmuums perfekt när man är bakis!
Igår var det riktigt skoj men har tyvärr INGA bilder, fastän kameran låg i väskan..fan va dålig jag är haha..
Hörs senare! PUSS
Åhh absolut ÄLSKAR den här covern, så grym!!

Kommentarer

  • Libankaroline säger:

    Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

    2011-08-02 | 08:56:02
    Bloggadress: http://libankaroline.blogetty.com

Kommentera inlägget här: