Gona

Resa

Kategori: Allmänt

Blöö va seg jag är. La precis på med Arrebarre, har suttit o pratat i telefon i två timmar nu istället för o packa. Åhh ja gör aaaaaaaalltid såhär! Väntar alltid i sista sekund med o packa så är jag uppe hela natten kvällen innan ja reser och packar.
Jo jag åker nämligen till Schweiz imon! Yes yes, det ska bli riktigt skojjjj faktist, våren är ju redan där sen läänge tillbaka, det var 18 grader sol där igår!!! Så det ska bli sååå härligt med sol och chilllllllaxin!!
Men nu måste jag packa färdigt lite snabbt här sen måste jag lägga mig, hatar att resa när jag är helt seg, ska dessutom mellanlanda i Amsterdam imon o va där i flera timmar så jag måste samla på mig energi!
Vi hörs!! Pusss på er
Jag och bästa vän =)

Kommentarer

  • Mortenfrida säger:

    Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

    2011-05-04 | 14:36:47
    Bloggadress: http://mortenfrida.unitblog.com
  • GONA säger:

    SV: Oh well THANK YOU! That's really nice to hear!! =)

    2011-05-06 | 15:04:21
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: