Gona

My weekend

Kategori: Allmänt

Hey you guys!
Känns som en evighet sen jag sist blogga ju..men jag försökte faktist, men så skrev jag ett inlägg med massa bilder från helgen och så försvann det bara och jag gav upp haha..
Den här helgen har vart riktigt skön, i fredags var vi hos Kawi, han hade en stor riktigt tung hemmafest. Hade sjukt kul!! Har inte vart ute o festat sen 5 januari (!!!!) och är inte heller så taggad på o gå ut heller i den här kylan så hemmafest var helt perfekt.
Igår åt vi middag hela biffiga gänget, chillade och tog farväl av Kawi som åkte tillbaks till Rumänien idag..
Btw ni kan inte ha missat att solen är fraaaaaaamme!!!! Jag är sjukt glaaad, dom två senaste dagarna har vi suttit i min balkong i morgonrock och solisar och ätit frukost, så sköööönt!
Idag är jag ensam iallafall, satt och prata i några timmar i tel med min helsköna lillebrosha nyss, fan va han kan få mig att garva alltså haha bäst är han. Nu sitter jag och dricker min supergoaaaa chailatte och tar en nattcigg, ska fixa lite pappersarbete sen ska jag lägga mig och titta på Jackass 3D som mina bröder har tjatat att jag måste titta på :P
Vi hörs imorgon!! PUSS
Några bilder från i fredags hos Kawi =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: