Gona

Kategori: Allmänt

Heeey, I'm back!!
Ah jag vettefan vad som häände, kände liksom bara inte för att blogga men nu känner jag att jag saknar er för mycket så det var dax och komma tillbaks hihi =))
Dagarna har tillbringast med mamma och syrran för det mesta, men i lördags var Nina och hälsade på i Götet så då hängde vi på Linnéterrassen. Sen har jag hängt med grabbarna också =)
Igår var jag magsjuk, dt var så illa att jag låg på soffan exakt hela dagen/kvällen. Det enda jag fick i mig var en halv risifrutti. Ush det var så hemskt, hade verkligen 0 energi!! Spydde 6 gånger på cirka 7 timmar, blää helt förjävligt. Idag sitter illamåendet kvar men jag mår mycket bättre! Så det blir nog att jobba imon och på fredag :)
Och såååå, har mamma kommit hem ju, sjuuukt skönt!! Hemmet har återfått all sin värme & glans hehe..
Saknar resten av familjen sjukt mycket men får krama om dom om mindre en vecka så är himla glaaaaad wihooo!!
Dessutom har jag fått mail från Santa Monica att dom tagit emot min ansökan, så nu ska jag bara vänta på att dom ska gå igenom den, ååhh är så jävla peppad!!!!
Nu ska jag få i mig världens goaste pite, min mamma är bäst! =) Vi hörs, pusspuss!!
There's something bout this song I LOVE, it's so beautiful..so peacefull :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: