Gona

Early early morning..

Kategori: Allmänt

Oh lord! I can't believe I'm awake at this time....Har tandläkartid åt helvete kl 8.45 och smartass som jag är vaknar jag 6!!! Så vafan, inte nog med att jag är uppe sjukt tidigt, jag är dessutom uppe FÖR tidigt =(
Är så himla trött att jag skulle kunna decka på 10 sekunder just nu menmen u gotta do what u gotta do.
Dagarna då jag inte bloggat har jag tillbringat både med sis och så med mina vänner. Det har vart kul som FAN men även tröttsamt att vara uppe hela nätterna varje dag. Igår somna jag innan kl 1!!!!! Det där är för mig ett freaking mirakel!! Och det sjukaste av allt var att det var varken TVn eller musik som hjälpte mig att somna så tidigt utan en App på Iphonen som jag laddat ner haha! Det är nått slags brus som spelas som ska göra att man sover 10 gånger djupare och nu vet jag inte om det är ren inbilling men det känns som den hjälpte iallafall!
Idag har jag planerat in en städdag! Har tvättid 4-9 och innan det blir det att storstäda här hemma. Ska bli så skönt att tvätta, inte gjort det på evigheter så jag har typ inga kläder kvar haha..
Men vi hörs senare, nu måste jag strax ta vagnen. PUSS!!
Här är en bild på Piff & Puff som har hängt hos mig dom senaste dagarna =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: