Gona

26mars2011

Kategori: Allmänt

Goddagens!!
Hoppas ni mår bra! I'm all good men känner mig fortfarande helt seeeg, kom inte hem förrens sent igår kväll. Mami och sis hade redan somnat så jag satt bara helt uttråkad framför TVn en stund sen la ja mig och decka på typ 1 sekund.
Igår var jag på stan med Itman efter jobbet, sprang några ärenden lite fort sen satt vi o fika i några timmar. Senare chillade vi bara hela gänget, spelade fifa, satt och tjöta, rökte och åt choklaaaaad. Ville ju hinna träffa alla grabbarna nu innan jag åker, men om jag känner dom rätt så kommer dom ändå dyka upp vid min parkering på söndag kväll för o säga hejdå igen, det har blivit som en tradition nu haha.
Idag har jag ingen aning om vad som händer! Antingen får vi gäster och jag stannar hemma eller så får vi inte det och jag drar ut med Shabbu. Får se hur det blir. Men nu ska jag iallafall äta en stoor frukost. Sen ska jag se till o fixa fram lite roliga inlägg till er =)
Hörs snart, puss!
I brist på bilder så får det bli en bild från Kosovo i somras/höstas. Denna på min kusin Lia och mig (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: