Gona

Thursday

Kategori: Allmänt

Hey you guys!
Hoppas ni har det bra! Själv màr jag ganska underbart, är bara lite depp över att broshan àkte iväg idag =( Nu har jag ingen som är ute pà alla äventyr med mig! Min lillebror har blivit en liten (söt) fjortis haha som baaaara hänger med sina vänner (och lyssnar pà fransk hiphop haha), känns lite sorgligt med tanke pà att bara för nàgot àr sedan ville han ingenting mer än att hänga med sina syskon..Menmen jag har själv vart där sà kan inte klaga pà honom haha :p
Iallafall, nu väntar jag in syrran o valdet som ska bila ner hit om nàgra dagar förhoppningsvis. Egentligen skulle jag ocksà bilat ner med dom nu men när jag satt hemma en kväll ensam sà fick jag "break-down" màdde fruktansvärt dàligt och saknade min familj nàgot sà otroligt mycket, det blev för tomt helt enkelt. Jag har bott ensam sen i oktober i vàr stora lägenhet och klarat det fint men nu slog det till för att massa känslor inför USA börja ocksà dyka upp, jag vill det här mer än nàgonting annat men det kommer sàklart bli riktigt tufft att lämna min familj och vänner.
Hursomhelst sà bestämde jag mig för att àka iväg och överraska min familj, sà jag bokade biljett, fixade alla tusen ärenden jag hade och sa upp mig fràn jobbet. Gud va skönt det var, firade det i typ 3 dagar haha..
Jag är sàà glad att jag àkte hit tidigare sà jag fick mer tid med familjen för sen när syrran kommer stannar dom bara i nàgra dagar sen drar vi iväg pà roooadtrip till Kosovo! Känner pà mig att det här kommer bli en riktigt fet sommar, och det bästa av allt är att den inte tar sluut pà ett jääkla bra tag för mig hihi..
Nu ska jag ut pà en promenad och njuta av vädret och det fina sällskapet, pusspuss!
Love it

Kommentarer


Kommentera inlägget här: