Gona

Låångt inlägg hehe..

Kategori: Allmänt

Haaajjjjj!
How u doiiiin? I'm gööd.
Min uppdatering har vart riktigt kass som ni märkt men jag har helt enkelt inte haft tid!
I Tisdags var jag borta på Studentflak och Mottagning och grajjor hela dan, sen fick jag stressa hem och fixa o dona, sen blev det förfest med världens bästa vänner. Vi hade så sjukt skoj. Jag älskar när man hinner bli full innan man gått ut, så jävla soft haha..Väl ute träffade man på massa roligt folk och kvällen var riktigt lyckad. Såklart, om det hade vart min egen student hade jag nog inte alls vart nöjd med själva stället, men för mig är sällskapet viktigare än vart man är så jag hade ändå skoj som fan =)
Bjuder på fler bilder såfort jag fått dom!
Sen i Onsdags vaknade jag med vääärldens bakfylla, kände mig fortfarande full på dan fan haha, asjobbigt för jag blir ALDRIG bakis, bara lite seg sådär men inget annat. Fick ladda upp med alla världens vitaminer och vila hela dan för o palla hålla igång hela kvällen.
Senare gick jag iallafall över till syrran där vi fixade oss och förfestade sen stack vi iväg till Port du Soleil. Vi hade riktigt skoj haha..Vi båda har växt upp från det där att dansa heeela tiden när man är ute och festar, tycker det är så roligt att ibland bara sitta o dricka o kedjeröka o ha fyllesnack och det var precis det vi gjorde. Vi testade och dansa ett tag men det var bara trångt och jobbigt så vi gick tillbaka till vårt lilla hörn på uteserveringen haha..Gillade faktist stället som fan men STOOORT minus för att det var så packat. Det var riktigt tråkigt att hinna bli helt nykter i kön till toaletten och baren..Meen kvällen var fortfarande riktigt lyckad såklart!!
Woho grattis, vi lyckades ta 3 kassa bilder i Onsdags, haha vi är världens sämsta på o ta kooort!!
Igår var det fullt upp. Vi vaknade upp helt döda haha och stack ut och käkade frukost ute i solen, sen stack vi hem igen duschade och allt sånt där sen hyrde vi cyklar och cyklade iväg till Bek & co, åt mat och softade bara, sen stack hela gänget till Liseberg där vi stannade hela kvällen typ, spelade, fikade, promenerade runt och gick på Gasten (haaaha) sen åkte vi och käkade pizza och köpte med gottgott och sen gick vi äääntligen hem till Alb igen, softade till det rejält och va inte i säng förrens vääääldigt sent nångång.
Nej nu har jag bråttom, ska iväg till Arrebarre med gänget, vi ska grillaa massa go mat och bara umgööös =) Hoppas ni har det fint! PUSSS

Kommentarer

  • MAMMI säger:

    O LILUSHKA JEM E MIRA PO E SHISHME ASHT

    2011-06-12 | 01:30:29

Kommentera inlägget här: