Gona

Good day

Kategori: Allmänt

Måste nog börja hälsa på albanska här snart, känner att jag börjar få slut på hälsningsfraser för fan haha..
Hope u guys had a good day! I did! Allt vände ju helt plötsligt idag, var som en jävla duracell-kanin på jobbet! Påväg in slumrade jag till flera gånger men en Redbull gjorde susen. Thank God for Redbull. Stack tidigare från jobbet och fick en del gjort, lämnade blodprover, gick på möte och fick det mesta fixat för visumansökan, och sen träffade jag Itmanoo och det blev yttligare ett möte, om all information o sånt där. Visste ni att det kostar 30 dollar att ta körkort i USA? 30 fucking dollar, det är 200 spänn!!!!! Och där ingår uppkörning (5 min!!), teori och syntest. Det är fan heeelt sjukt alltså :S Trodde först att jag missuppfatta så jag va tvungen och fråga igen haha..
Hursomheeelst, har inte så mycket annat att komma med idag tyvärr! Hade tänkt att packa ner lite grajor nu men jag är alldeles för trött så det blir läggdax nu. Nattinaattiiiiiii, pösss!!
PS. Har svarat på era kommentarer nu!
Shabbu, Nina och jag på Peacock för ett tag sen

Kommentarer

  • Albulena säger:

    Hej,



    min syster har en ny låt ute, lyssna och lämna gärna ett spår efter dig :)



    Ha en fin dag! :)

    2011-06-17 | 19:09:13
    Bloggadress: http://albanese.blogg.se/

Kommentera inlägget här: