Gona

This will be a great weekend!

Kategori: Allmänt

Heello motooo (minns ni den reklamen? haha)
Hur mås deet? Här är det helt underbart! Jag har vart ledig idag så igår träffade jag upp Alb & Valdet och så lagade vi middag + desert och hade riktigt skojigt här, var uppe huuur länge som helt, känns som det var evigheter jag kunde göra det på en vardag haha..
Idag har vi bara chillat, syrran gick iväg och köpte mumsig frukost o bakelser till oss o senare drog vi ut på en promenad och så åt vi middag. Nu sitter vi här o dricker bacardis och bara njuter av ledigheten. Snart ska jag röra mig hemåt sen blir det att träffa grabbarna och hitta på nått kul.
Kommer antagligen bli ganska dålig uppdatering den här helgen, men ni kommer förstå varför snart =)
Ha det fint! Pussss
Bilden är tagen för några veckor sen, när ja o vännerna tände en brasa och satt och chillade. När vi va i affären för o handla innan envisades jag med att köpa en sån där såpbubblegrejs haha o alla retades med att jag är som ett litet barn, men sen ville alla plötsligt testa haha..

Kommentarer

  • linda säger:

    vilken epilator använder du?

    2011-06-18 | 13:16:08
  • GONA säger:

    SV Linda: Haha ehmm..den är av märket Braun och är vit o rosa :p

    2011-06-19 | 12:16:54
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: