Gona

Suprise suprise

Kategori: Allmänt

Hey you wonderful guys!
Först och främst vill jag säga att ni är världens gulligasteee =)
Sen tänkte jag berätta om helgen. I Lördags stack jag ut till stan på dan med Piff&Puff (Amir&Moner haha) vi gick lite ärenden sen stack vi och softa vid hamnen. Påväg hem vid 6 försökte vi klura ut vad vi skulle göra på kvällen, vi tänkte laga middag och spela spel men så kom jag, som det geni jag är (haaha), på den briljanta ideén att sticka till Jönköping och överraska Nina! Så vi stack hem och bytte om o så åkte vi iväg på våran lilla roadtrip. Köpte med oss allt till grillning påvägen och så dök vi upp vid hennes dörr. Hon blev helt chockad hihi o hon var påväg ut till en hemmafest som en gammal kompis från Götet hade haha men det löste sig perfekt ändå. Vi stack och grillade vid en jäättefin plats och sen drog vi till hemmafesten där vi inte hade tänkt att festa direkt. Slutade med att vi stannade hela natten och blev fulla och glada. Riktigt lyckad kväll, vi skrattade ihjäl oss hela tiden..typiskt oss haha. Åh va ja älskar sånna här spontana kvällar!
Meen idag vart jag heeeelt död, hade inte sovit på över 26 timmar typ, now that's baaaad..Men jag lyckades ändå ta hand om det berg av disk och tvätt som stod och vänta. Plockade undan OCH lagade middag. Stolt tjaj.
Nu måååste jag sova, ska upp och jobba om 5 timmar..buhuuuu..Godnattt ladies and gents!
Här kommer lite ostabila bilder från i Lördags hehe pusspussss

Kommentarer

  • Evalina säger:

    Välkommen tillbaka:-)

    2011-06-13 | 22:25:16
  • GONA säger:

    SV Evalina: Thaaank you dear! =))

    2011-06-15 | 22:04:04
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: