Gona

Enjoying life

Kategori: Allmänt

Bonjoooooooour!!
Hoppas ni har det lika varmt och skönt som mig hihi..Jag har inte orkat blogga eftersom jag vart upptagen med att bara njuta av livet. Dom senaste dagarna har det blivit FöR varmt, känns som i en bastu hemma nu fastän alla stora fönster e öppna och vàra stora fläktar e pà haha..ska strax ut med broshan och svalka oss med breezers och massa annat vid sjön, ikväll blir det säkert nattbad ocksà, himla skönt!
Idag fyller även min bästa vän Arrebarre utan skalle àààr! Vi var bàda deppade att jag inte kunde vara med och fira men jag har lovat honom att àtergälda honom när jag kommer hem igen =)
Bilder är jag sàà kass pà att ta här, känns som att ni har sett sà mànga sommar-bilder fràn Genève att det nog inte är intressant längre ens haha :p menmen ska försöka bli bättre pà det ändà.
Nu ska jag skicka iväg ett mail till syrran för o höra med vad hon tycker om en grej jag vill göra, hela familjen tycker att jag ska köra pà men kan aldrig ta viktiga beslut utan att kolla med min BFF först va hon tycker haha..
Imon kanske jag hinner ta mig tid och blogga lite mer efter att vi kommit hem fràn stranden. Tills dess hoppas jag ni har det riktigt fint! Pussss
Bild fràn andra dagen, dà kunde man ändà sitta pà parken i skuggan pà dan, nuuu finns det ingen chans, sà jäkla kokhett alltsà!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: