Gona

14/06/11

Kategori: Allmänt

Åhh har haft en riktig pissdaaag! Ingenting ville liksom gå sin väg för mig idag. Skippade lunchen för att skynda mig gååååendes i en kvart (hållplatsen blev indragen just idaaag av alla dagar!!) för att lämna prover i Vårdcentralen och så kommer jag dit och får först vänta o sen blir inte ens mottagen, jävla haggorr hade påriktigt lust att slå dom kärringjävlarna haha..Sen fick jag promenera tillbaka igen och gick över lunchen med en halvtimma och fick ändå ingen mat i mig. Och Gona without food = suuur Gona haha..Mina kompisar brukar skämta med mig att jag är som han i den där Snickers-reklamen. Han som är hungrig och är värsta tjötig och klagar (blir en brud) o sen när han får i sig en Snickers blir han en chill dude igen haha..that's so me. Sen fick jag oturen att få så många felaktiga grejor på jobbet så jag va tvungen och göra extra saker hela tiden. Superjobbigt.
Hursomhelst, det enda positiva med den här dan var att jag fick post levererat till jobbet...
hmm..whaaat could it be?
yezz yezz ofcourse var det post från USA!! Det gjorde mig lite gladare iallafall =)
Och nu ska jag fixa lite med min visumansökan och sen ska jag ut och hänga med grabbarna. Känner att jag behöver some cheering up efter denna dumma dag och vem om inte mina kära vänner kan göra det bäst liksom?
Vi hörs, ska svara på era kommentarer snart också! Pösssss

Kommentarer

  • fanis säger:

    va sjukt duktig du är gona!! vilken ambition ! :D

    jag som precis tagit studenten, tänkte börja direkt o plugga i ungern men de har hänt så sjukt mkt detta året så jag klarar inte av o plugga just nu, tänkte vänta ett år eller en termin, plugga upp lite betyg o kanske börja plugga någonstans närmare, o bättre.. men kommer nog inte vara så duktig o kunna börja i usa.. har inte så bra betyg haha.. :( hur gick du till väga när du sökte? puss!!

    2011-06-14 | 22:02:35
  • GONA säger:

    SV Fanis: Tack för dina värmande ord bästa du!!

    Jag förstår dig (efter allt du berättat), tycker du gör helt rätt i att vänta ett år! Jag är så glad att jag gjorde det! Man behöver vila lite efter gymnasiet fan..Du bodde plugga utomlands! Känns som du behöver komma bort lite, tror det skulle göra dig väldigt gott, fast kanske blir jobbigt då du verkade ha det så bra med din pojkvän =/ Men annars så kan du visst börja i USA!! Man behöver inte alls så bra betyg, bara godkänt i kärnämerna och VG i Engelska A lr B så komsii komsi hihi =))

    Det är en massa pappersarbete så jag tog hjälp av ett företag som jag betalade, vill du göra allt själv isåfall lr ta hjälp? (Tror det finns dom som hjälper gratis också men jag vet inte hur bra dom fungerar) kan skriva ett inlägg om hela processen om du vill? pussspuss

    2011-06-15 | 21:45:56
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Alba säger:

    hhihihi snart åker du!!! Du är världens bästa syster gonqe, kommer att sakna dig så sjuuukt mycket!! Ses snart I looove u <3

    2011-06-15 | 23:04:07
  • GONA säger:

    SV Alba: Åhh alban DU är världens bästa syster!! Älskar dig allra mest och kommer sakna dig gaaalet mycket!! Men förhoppningsvis kan vi fira nyår ihop hihi =)) pusssss love u 2 <3<3

    2011-06-19 | 13:28:25
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: