Gona

-

Kategori: Allmänt

Ibland vill man bara skriva ner allt man känner och tänker på..sen inser man att det finns massa människor där ute som faktist läser det man skriver, främlingar...och det känns otäckt så då låter man bli. Men det är synd, för jag uppfattar att jag mår bättre och det känns lättare när jag får uttrycka mig i form av texter..I think somebody needs a diary hehe..
Nä men hursomhelst jag känner inte för o blogga, det är nog saknaden och ångesten som mixtrar med mina känslor nu bara men tills jag känner mig som mig själv igen så låter jag bloggen vara ett tag..
Love you guys, ha det fint..puss & kram
Det finaste jag har + mina älskade föräldrar såklart..

Kommentarer

  • Eva säger:

    Hoppas du är tillbaka snart:)

    2011-06-09 | 14:02:06
  • Sofhie - USA Fråga säger:

    Hej! Kul att du frågar. Du får visumet i ditt pass efter intervjun på Amerikanska ambassaden, minns inte hur många dagar men mindre än en vecka. Sen är du Good to Go :) Vad ska du plugga? Vilken Uni? Hat bra.

    2011-06-09 | 21:01:30
    Bloggadress: http://misssofhie.blogg.se/
  • Adelina säger:

    asså din bror e sååååå snygg! vilka ögon! :D

    2011-06-09 | 21:21:16
  • GONA säger:

    SV Eva: That's cute! Nu är jag tillbaka :P puss!



    SV Adelina: Hahaha visst är han! Får säga tack ist för honom haha :p pusss

    2011-06-11 | 15:10:32
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Anonym säger:

    jag vet inte om din bror har facebook eller om det är någon som snott hans bild; men han heter geti rexhepi på fb och han har bara en vän. kändes rätt så falsk facebook men man vet aldrig!!

    2011-06-12 | 22:55:08
  • GONA säger:

    SV Anonym: Va snällt att du sa till! Tack! Ska säga till honom. Kram

    2011-06-15 | 21:49:23
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: