Gona

Young, wild and free

Kategori: Allmänt

Heeeeeeeey!! I've missed you guuys!! Hoppas ni mor bra! Sjalv mor jag helt underbart! Bara njuuuter! Hanger i Ferizaj o Prishtina, oker bort till vor bassang Maroon Pool i Ferizaj om dagarna o solar o badar, festar i Prishtina ibland, om kvallarna blir det bubbelbad i vor finfina jaccuzi, hanger po cafen o jaaa allt mojligt! Livet e skont som fan helt enkelt. Har aven bokat biljett till USA nu!!! Wihooo 18 augusti aker jag ner, aaalldeles ensam!! Itman skulle med men nu blir det inte av so lilla jag for oka ivag sjalv, ska bli riktigt riktigt spannande!!
Oh gosh, kandes som jag skrev en bok precis men endo ser texten so liten ut haha..
Nu ska jag ivag o fira ett o annat so har inte so mycket tid! Ska forsoka uppdatera liiite oftare hehe ha det fint solange allihoppa!! PUSSSSSSS O KRAM
so himla skooon lat!!

Kommentarer

  • fanis säger:

    ska du studera där själv eller kommer itman senare? :)

    2011-07-22 | 23:35:53
  • GONA säger:

    SV Fanis: Ja vet inte riktigt! Hon kanske kommer till varen, vi for se :p ha det bast kara duu! pusspuss

    2011-07-23 | 01:32:26
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • fanis säger:

    du med sötaste gonis.. massa pussar

    2011-07-24 | 20:57:02
  • fanis säger:

    hej gonis.. har också kommit in på univ nu och flyttar helt själv i september.. är så nervös!! har bott själv i 1 månad tidigare, men då var jag i sverige så det var en helt annan sak.. känner du också lite panik o nervositet inför att flytta? ska du bo sj där i lägenhet eller i dorm?

    2011-08-03 | 03:54:04
  • GONA säger:

    SV Fanis: Heej pà dig! Jassààà!? Fan va kul!! Grattis!!!! Utomlands ocksà?? Ojojoj va grym du är! Vilket land blir det?

    Ja det är klart haha, tror alla känner sà, sà det är inga konstigheter! Allt blir ju helt nytt sà nervös är man ju men jag tror att det blir lättare att lära känna nya människor o sàdär när man är ensam. Du ska nog klara det galant sà ha ingen panik!

    Det finns inga dorms i den skolan jag ska gà pà sà jag màste hitta lägenhet pà egen hand, förhoppningsvis hittar jag nàgon där o bo med annars fàr det bli ensam :p sj dà? Ha det sà bra och lyyyycka till! You deserve this =) Puss

    2011-08-03 | 15:28:01
    Bloggadress: http://Gonas.blogg,se
  • GONA säger:

    SV Fanis: Joo för fan, du ska ju studera mediciiiiiin!! Grymare får man ju leta efter =)

    Nää fan, va ja vet har dom faktist inte medicin på Santa Monica =( syynd, hade vart kul om du hade kommit dit!!

    Ojojoj naaaaajs! Jag har hört talas om den men jag känner tyvärr ingen som går där så jag har ingen aning om hur den är..men den är säkert jättebra! Det är ju sjukt många som åker ner dit och till Rumänien o pluggar medicin så det bodde ju va bra!

    Hahaha ja förstår precis va du menar med det där att gå upp mitt i natten för o fylla i listan! Har gjort det där så sjukt många gånger (o ja e ändå inte en såå organiserad människa) haha..

    Ja klart, får se om ja har kvar bloggen bara :P Ja vill gäärna veta hur du har det där borta också!!

    Jaha okej men det låter ju bra! Haha va söt du är, håll uuut o håll tummarna att du inte får en gris till roommate bara haha..

    Stoooooooooort lycka till bästa du! Du förtjärnar verkligen det här så you gooo girl! Allt du klarat dig igenom hittills har jag gjort dig starkare så låt ingenting/ingen hindra dig från att nå dina mål i livet! PUSSSS & KRAM

    2011-08-17 | 05:33:36
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: