Gona

Sthlm bokat.

Kategori: Allmänt

Goodmorning everybody!
Gosh skulle lätt kunna decka igen nu, är helt död. Satt uppe hela natten och snackade med mina kompisar, satt o skratta högt framför datorn. Dom fàr mig alltid att skratta, no matter what haha. Fan va ja kommer sakna deras geekfacessss! =( Menmen hur som helst, igàr bokade jag för en liten tripp till Stockholm 6-8 augusti med min kära mami. Ska fixa mitt visum sà dà tänkte vi att vi passar pà att göra det till en liten rolig weekend-"resa" ocksà =)
Sen blire ju Kosovo alldeles snart!! Skulle kunnat àka imon dà pappa hade en ledig plats men jag väntar nog till pà Màndag, dà hinner förhoppningsvis syrran och Valdet hit ocksà :)
Nu vill jag upp och häääälla i mig värktabletter. Blöh har galet ont i magen..Meeeen whatever, ska upp och laga lite frukost o ta med sen ska jag ner till stranden o badaaa. Ha en fin dag, pusspuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: