Gona

Kosova

Kategori: Allmänt

Waazzuppppp!?
This is waay to early for me, I just wanna sleeeeeeep but I caaaan't because today I'm off to Kosovaaa! Wuhuuuuu!! Ska bli riktigt riktigt riktigt kuuuul! àh va ja längtar till och pussa och mosa min lilla Leah som ocksà e där, och världens sötaste Aurreli!
Här i Geneve har dagarna mest bestàtt av sol, bad och shopping som vanligt. Har shoppat riktigt fina grejer som jag är sàà nöjd med hihi bland annat en döläcker röd skinnjacka och en knallblà snyyygg liten väska, loove it!
Nu màste jag ta en cigg och dricka ett stort glas Ice tea, àhh ingenting slàr Ice Tea peach i Schweiz, goooaste som finns!
Ha det fint sà hörs vi när jag är i Kösöööv, mpuuuq! =)
Jag i Kosovo förra àret

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jätte vacker är du. Men jag har en fråga. Varför bor du i Sverige och din familj i CH?

    2011-07-21 | 13:07:37
  • GONA säger:

    SV: Oh tusen tack! Min pappa jobbar i Schweiz so min familj bestamde sig for o flytta ner, dom tjatade po mig med men jag ville inte flytta for det kandes jobbigt o behova borja om po nytt (o lara mig franska!!) bara for ett or nar jag ando ska ivag till usa nu =) ha det bra, kraaam!!

    2011-07-21 | 22:01:17
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: