Gona

....

Kategori: Allmänt

Termometern visar 30 plusgrader och jag sitter här inne..Can't believe this! Men har väärldens mensvärk och dà är det sista jag vill ha sol. Tänkte att jag mààste utnyttja det sàlänge det varar men sen kom jag pà att jag kommer ha sommar ett himla bra tag till hihi. Visste ni att Los Angeles har ett klimat med ca 325 soldagar om året??Medeltemperaturen under juni-oktober ligger på ca 28 grader och under resten av året ca 18-20 grader. November-maj är det ett fåtal regndagar per månad. ohohohho sà skönt det ska bli =)
Nu tänkte jag ta en dusch o sen dra ner draperiet, sätta pà fläkten och kolla pà filmer hela dagen!
Hoppas ni fàr en soligare dag än mig haha, hörs sen! Posss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kommer o hälsar på dig snart loqk ..tycker jag :D

    / Tasch!

    2011-07-05 | 21:08:18
  • GONA säger:

    Det tycker verkligen jag ocksà att du ska göra =) pusss

    2011-07-05 | 22:55:16
    Bloggadress: http://Gonas.blogg,se

Kommentera inlägget här: