Gona

I'm back!

Kategori: Allmänt

Heyy, I'm home!!
Kom hem igår, men var alldeles för upptagen med att umgås med Itman och grabbarna så hann inte med att blogga.
Tur det, för jag blev riktigt depp av att komma hem =(
Från att gå till o ha hela familjen samlad under ett tak, äta helt underbar mat varje dag och 9 bekymmerlösa (varma och soliga) dagar till att komma hem till ett freaking cold land, tomt hem och tomt kylskåp och all ansvar och bekymmer som hör till vardagen här just nu.
Som pricken över i:et så upptäckte jag att taket i toaletten har spruckit upp ordentligen och kommer rasa typ när som helst. Oh så arg jag blir. Innan jag åkte ringde jag dom och dom var och kontrollera o sa att "det är ingen fara!" och så kommer jag hem till detta!! Så nu kommer dom hit nästa vecka för o riva ner hela skiten o bygga om. Allt för att mina kääääära grannar ovanför hade en spricka i golvet......
Oh gosh min blogg börjar låta som en 40+ blogg haha..nej men vafan, sånt här ska inte behöva händaaa!
Hursomhelst idag har jag iallafall gjort en del nytta, vaknade 10 för o fixa med massa ärenden (trots att jag somnade 6 igår!!) så det är ju alltid en bra start, att ändra på mina helt sjuka sömnvanor =)
Idag har Arrebarre lovat mig en dunder-god sen lunch och det kunde inte komma mer lägligt. Min vän Arian är nämligen den jag pratar mest framtid med, han vet exakt hur han ska motivera mig och hjälpa mig hålla fokus. Det är en skill han har som jag uppskattar som fan. Och idag har jag varit iväg på möte angående studierna i Usa, så ja behöver någon och diskutera saker & ting med.
Bilder från min underbara resa kommer inom kort, idag får jag istället bjuda på en fantastisk låt! HEPP, efter som blogg.se suger så kan jag varken ladda upp musik, ha styckeindelning eller svara på kommentarer. Nice.
Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: