Gona

Friday

Kategori: Allmänt

Shit, jag känner mig helt död. Helt slut!! Fan va ja måste fixa mina sömnvanor alltså, det är inte ens kul längre. Igår somna jag inte förrens efter 7 typ.
Vi hade iallafall riktigt kul, var uppe hela natten som vanligt, åt, skratta, spela TV-spel, prata om allt mellan himmel o jord och vid 3 blev det film. The Kid heter filmen och är baserad på en sann berättelse, SE DEN, riktigt grym, jag älskar sånna filmer!
Shit nu har det här inlägget stått uppe här i typ 3 timmar. Har höllt på med en jäkla massa papper och jag kände mig sjukt stressad av klockan men så ringde jag ett samtal och blöööh va lättad jag är!!! Så skönt. Nu slipper jag stressa!
Nu måste jag forsätta med alla dessa tusen ärenden jag har o ta hand om! Pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: