Gona

In till stan!

Kategori: Allmänt

Hej!
Hoppas ni mår bra! Själv mår jag dessvärre inte så bra. Det började igår kväll när jag hade extreemt ont i magen, alltså dt gjorde så sjukt ont fyfan!! Sen började jag må riktigt illa och det kändes som att jag skulle svimma. Låg i fosterställning i toaletten i timmar tills illamåendet började gå över. Sen tog jag en kall dusch och åt en macka och försökte sova. Jag var jättesömnig men lyckades bara sova i en timme sen vakna jag och kunde inte sova hela natten pga huvudvärk. Kändes som nån slog över hela mitt huvud. Och det värsta var att när jag blir stressad eller har ont så har jag en tendens att spänna käkarna jättemycket omedvetet så nu gör mina käkar också riktigt jävla ont.
Fan, ingen bra start på denna vecka alltså..Men nu har jag tagit en dusch och druckit massa youghurt, ska käka frukost nu och sen åka in till stan.
Jag måste på presentjakt! Syrran fyller år 13e jan och broshan 18e jan så jag måste hitta någonting till dom! En nyårspresent till pappa också..fan pappa är alltid svårast o köpa någonting till! Mammas nyårspresent har jag, som tur är, redan fixat och lillebroe fick en kamera av mig på sin födelsedag så dom två är avklarade thank god hehe =)
Nej nu måste jag iväg, pusspuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: