Gona

Sick

Kategori: Allmänt

Okej, helt ändrande planer. Började må illa igen så jag drog på mig mjukiskläder och la på mig på soffan o vila istället. Jag hoppas verkligen att det här går över snart för jag haaatar verkligen att må illa o spy. Hellre är jag förkyld och ont som fan i halsen än o må illa fan haha..
Gick ner till Ica och köpte lite grejer som ska vara bra för magen, som blåbärssoppa, vaniljyoughurt, sprite o sånt där.
Nu har jag iallafall fått i mig pannkakor så det är ju alltid något. Ska ta ett varmt bad och läsa tjejtidningar nu, känns som en evighet sen jag gjorde det!
Ikväll kommer syrran och Valdet över för filmkväll, ska bli riktigt skojigt, har saknat mina geeks =) (Dom har varit i Helsingborg över helgen)
Som ni kanske förstår så orkar jag inte sitta och svara på kommentarer just nu så ja får göra det en annan dag, pusssss på er <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: