Gona

2011

Kategori: Allmänt

Hej. Jag är helt jävla slut. Jag minns inte sist jag var såhär trött och sömnlös. Inte nog med att jag kvällen innan nyår bara hade fått 4 timmars sömn så lyckades jag inte somna inatt heller. Vi lyckades vid 11 somna i knappt en timme sen gick vi och åt frukost i Subway och var inte hemma förrens typ 15. Tog bara en dusch och deckade så jävla skönt i min älskade säng. Sov tills 8 då broshan kom in och väckte mig med en fet pizza. Fan va gott.
Vill tacka mina underbara vänner för ett fantastisk nyår! Jag hade SJUKT skoj!!! Riktigt lyckat =)

Har inte så mycket mer att skriva så ni får ist en sån där lista..

. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja det gjorde jag väl säkert men kommer inte på något speciellt nu..
. Höll du några av dina nyårslöften? Haha ja minns inte ens mina nyårslöften, om jag nu hade några.
. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Naj 
. Dog någon som stod dig nära? Nej
. Vilka länder besökte du? England, Prag, Spanien, Schweiz, Kroatien, Italien, Kosovo, Makedonien och Danmark.
. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Ja, mer äventyr!
. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 13 november
. Vad var din största framgång 2010? Att jag mognat oerhört mycket som person och lärt mig så himla mycket om livet.
. Största misstaget? None!
. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, enda gången jag vart sjuk i år var i London när jag fick halsfluss och sprang runt och leta efter sjukhus i London med Itman och Nina. Fick penicillin men tyckte att alkohol hjälpte bättre. Skadad..hmm, räknas tusentals blåmärken på kroppen som skakad?
. Bästa köpet? Biljetten till Sensation white.
. Vad spenderade du mest pengar på? Resor, nöjen och kläder.
. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, massor!
. Gjorde någonting dig riktigt ledsen? Ja, många besvikelser angående hur man hanterade allting med Nancy-fallet.
. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Kesha - Tik tok, Papapar Americano..ohh nu kom jag på alldeles för många till, orkar inte skriva alla!
. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycket gladare generellt men jag fick också under detta år handskas med någonting som vart det jobbigaste jag någonsin vart med om.
. Vad önskar du att du gjort mer? Att jag njöt mer av livet. Att jag reste mer och upptäckte världen mer. Att jag la mer energi på plugget.
. Vad önskar du att du gjort mindre? Att jag klandrade mig själv mindre för saker som hände i mitt liv.
. Hur tillbringar du julen? Jag hade en riktigt riktigt rolig dag/kväll/natt hos min kära syster.
. Blev du kär i år? Kär i kärleken? Ja. Kär i någon specifik? Nej.
. Favoritprogram på TV? Family guy och Simpsons LÄTT!
. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Allt jag fick var saker jag önskat mig o sen har jag ju inte fått alla mina presenter än hehe..
. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag hade hemmafest med massa vänner och bekanta .
. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om man slapp gå igenom vissa saker, om jag hade lyssnat mer på mig själv och vad mitt hjärta vill, om jag hade rest ännuuu mer (buhu ja sörjer verkligen för att jag inte kunde trycka in fler resor 2010).
. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Vettefan alltså, tycker inte jag har någon speciell stil, sätter ba på mig va ja känner för typ.
. Vad fick dig att må bra? Min älskade familj, mina kära vänner och min stora underbara släkt nere i Kosovo och Makedonien.
. Vem saknade du? Vi låter det vara oskrivet tycker jag.
. De bästa nya människorna du träffade? Fan nu kommer jag inte på några nya människor jag träffat haha..
. Hur skulle du summera detta år? Det har gått fort som FAN. Jag har haft dom roligaste minnerna i mitt liv från det här året men även dom jobbigaste. Så det har varit VÄLDIGT blandat och väldigt upp och ner. Det här kanske låter klyschigt men det känns som med hjälp av min tro på Gud så har jag fått det så mycket enklare att ta mig igenom vissa saker i livet.

Nu ser vi iallafall till att ha ett ännu mäktigare 2011 ;)


På Vasastan igårkväll hahaha..

Kommentarer

  • Daniel säger:

    är du makedon? :)

    2011-01-06 | 19:07:55
  • GONA säger:

    SV Daniel: Nej, jag är alban =)

    2011-01-06 | 19:13:28
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: