Gona

The Alps

Kategori: Allmänt







Idag har vi varit i Alperna och àkt skidor, solat, druckit jävligt god varm choklad och ätit mumsig mat. Riktigt kul hade vi!! Jag hade glömt hur himla kul det är att àka! Sist var fan i nian för 4 àrs sen..shit va tiden gàr fort haha iallafall, ville bara visa att jag lever och att jag màr jävligt bra!! Genève is treating us really good!
Till ikväll har vi köpt massa alkohol och gottigott sà här ska det drickas hehe (woho)..Vi hörs när vi hörs, ta hand om er!!

PS. Jag svarar pà era fina kommentarer sàfort jag fàr tid!! PUSS pà er =))

Kommentarer

  • Pranvera säger:

    Sommaren är ändå bäst men det ser härligt ut med all snö! :) Hope ur having a great time!

    2011-01-25 | 10:35:15
    Bloggadress: http://pranverassingapore.wordpress.com/
  • GONA säger:

    SV Pranvera: Ja fan, ingenting kan jämföras med sommaren, men visst va det skönt o åka skidor ändå :p Thaaaanks!!! Kram

    2011-01-30 | 12:47:34
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: